Capçalera 50 anys Mort Francesc Pujols
Francesc Pujols
Catàleg
Enllaços

Subscriu-t'hi si vols rebre les nostres novetats
    Francesc Pujols > Manuscrits inèdits

La biblioteca de la Torre de les Hores, a més del fons bibliogràfic, compta amb un important fons documental integrat per manuscrits, obra inèdita, correspondència, reculls d’articles, fotografies i documentació personal de l’autor.

L’any 2002 el fons documental, conjuntament amb el fons bibliogràfic, es va tractar contra l’excés d’acidesa residual que afectava el paper. Aquest tractament, subvencionat per l’empresa Solvay, va permetre preservar tot aquest material del deteriorament.

Actualment el fons documental es troba en fase d’estudi i de catalogació.

Retrats