CATALOGACIÓ DEL FONS MUSICAL DE FRANCESC PUJOLS

Durant l’exercici 2010 la Fundació Francesc Pujols ha dut a terme la catalogació del fons musical de Francesc Pujols. Això ha estat possible gràcies a una subvenció del Servei d’Ocupació de Catalunya – Fons Social Europeu, que ha permès la contractació d’una persona, de gener a juny, per dur a terme aquesta tasca. La catalogació s’ha introduït a la base de dades del web de l’entitat: www.fundacio-francescpujols.cat/fons_musical, i es pot consultar a l’apartat del Catàleg (Fons Musical). Aquest fons està integrat per 284 registres i es troba dividit en diferents tipus de documents: música enregistrada (61), música impresa (200), música manuscrita (19) i altres (4).
Altres fons que es poden consultar al web de la Fundació, i que s’han catalogat en anys anteriors seguint el mateix procediment, són: el fons bibliogràfic, el fons hemerogràfic i el fons epistolar.