Política de privadesa

POLÍTICA DE PRIVACITAT DE DADES DE LA FUNDACIÓ FRANCESC PUJOLS

INFORMACIÓ I CONSENTIMENT

Mitjançant l’acceptació de la nostra política de privacitat l’Usuari/a presta el seu consentiment informat, exprés, lliure i inequívoc perquè les dades personals
obtingudes a través de la web www.fundacio-francescpujols.cat siguin incloses en un fitxer del que la Fundació Francesc Pujols és responsable i sobre el que
s’apliquen les mesures tècniques, legals i organitzatives establertes en la normativa sobre protecció de dades de caràcter personal per evitar qualsevol accés, alteració, pèrdua o tractament no autoritzats.

Les dades personals obtingudes a través de la web seran objecte d’un tractament automatitzat i incorporades als corresponents fitxers dels que la Fundació Francesc Pujols és responsable.

El període de conservació de les dades personals variarà en funció del mínim necessari que indiqui la llei. Les seves dades no seran comunicades ni cedides a tercers ni seran transferits a altres Estats.

Els Usuaris/es d’aquesta pàgina poden sol·licitar al responsable del tractament per escrit al correu electrònic adm@fundacio-francescpujols.cat amb còpia del DNI o altre document identificatiu l’exercici dels següents drets: dret d’accés, de rectificació, de supressió, d’oposició, de portabilitat i de limitació.