Política de galetes

Què són les galetes?

Tipus de galetes

Les galetes també poden classificar-se segons el termini de temps que romanguin emmagatzemades en el navegador d’l’usuari, distingint entre galetes de sessió o galetes persistents.

Finalment, en funció de la finalitat per a la qual es tracti la informació recopilada, les galetes es poden classificar en les següents categories:

• Galetes tècniques: permeten a l’usuari navegar per un lloc web i utilitzar alguns dels serveis oferts pel mateix (com per exemple, les que serveixen per recordar els elements integrants d’un carret de compra).
  • Galetes de personalització: permeten que l’usuari accedeixi a la pàgina web amb unes característiques determinades, com pot ser l’idioma.
  • Galetes de seguretat: serveixen per a impedir o dificultar els atacs contra el lloc web.
  • Galetes de complement per intercanviar continguts socials: els anomenats plug-in, que permeten compartir continguts en xarxes socials.
  • Galetes d’anàlisi: permeten el responsable el seguiment de l’comportament de l’usuari.
  • Galetes publicitàries: permeten gestionar els espais de publicitat de la pàgina web.
  • Galetes de publicitat comportamental: com les anteriors, serveixen per gestionar els espais de publicitat de la pàgina web en funció de la informació recollida sobre el comportament de l’usuari i els seus hàbits, adaptant la publicitat a l’perfil de l’usuari.
  • Galetes de geolocalització: utilitzades per esbrinar el país on es troba l’usuariCom modificar la configuració de les galetes

Com modificar la configuració de les galetes

Vostè pot restringir, bloquejar o esborrar les galetes de qualsevol pàgina web utilitzant el seu navegador. A cada navegador l’operativa és diferent, pot trobar com fer-ho al menú d’ajuda del seu navegador on s’estableix el procediment per a la seva eliminació. Per a més informació:

Galetes utilitzades al web

Al portal web s’utilitzen diferents tipus de galetes amb diferents finalitats, a continuació s’enumeren les galetes emprades:

• Les generades per serveis d’anàlisi: concretament, Google Analytics per ajudar a l’website a analitzar l’ús que fan els usuaris del lloc web i millorar la usabilitat de la mateixa, però en cap cas s’associen a dades que poguessin arribar a identificar l’usuari.
    Google Analytics, és un servei analític de web prestat per Google, Inc., una companyia de Delaware l’oficina principal a 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View (Califòrnia), CA 94043, Estats Units ( “Google”).
  • WordPress: fundacio-francescpujols.cat està creat a la plataforma lliure i gratuïta WordPress.org i està allotjat en un servidor propi. Però pot usar galetes de l’empresa nord-americana Automattic, Inc de diferents serveis com són:
    • Gravatar: Aquestes galetes fan que la teva imatge es mostri al meu lloc web, si tens activat aquest servei.
      Pots saber més llegint la seva política de privacitat.
  • Galetes de xarxes socials: Les galetes de xarxes socials poden emmagatzemar-se en el seu navegador mentre navega per nataliacodina.com per exemple, quan utilitza el botó de compartir continguts d’nataliacodina.com en alguna xarxa social.

Modificació de les condicions

FUNDACIÓ FRANCESC PUJOLS es reserva expressament el dret a modificar unilateralment, total o parcialment, sense necessitat de previ avís, la present Política de Galetes. L’usuari reconeix i accepta que és la seva responsabilitat revisar aquesta Política de Galetes.