INAUGURACIÓ DE L’EXPOSICIÓ COMMEMORATIVA DEL CENTENARI DE LA FUNDACIÓ DE LES ARTS I ELS ARTISTES.

El dijous 6 d’octubre es va inaugurar al museu Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis l’exposició commemorativa del centenari de la fundació d’aquest moviment artístic del qual Francesc Pujols en fou secretari i impulsor.

Va fer la presentació de l’exposició Joan Isart Alemany, comissari de l’exposició i patró de la Fundació Francesc Pujols. Tot seguit va tenir lloc la conferència: “El galerista  Santiago Segura” a càrrec de Jaume Vidal Oliveras.

L’exposició es podrà visitar fins el 8 de gener de 2012.

Properes conferències previstes al Muxart. Espai d’Art i Creació Contemporanis:

-divendres 18 de novembre, a les 19h “Les Arts i els Artistes” a càrrec de Susanna Portell, on parlarà sobre els pintors d’aquest moviment.

-divendres 16 de desembre, a les 19h “L’escultura a Les Arts i els Artistes” a càrrec de Francesc Fontbona.