LA FESTA DEL ROSER TORNA A LA TORRE DE LES HORES

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE L’ALÈ DE DIONÍS DE JOAN CUSCÓ I CLARASÓ

Des d’antic el raïm i el vi és són més que una fruita i que una beguda: són vertebradors de vida humana, també als Països Catalans. El desplegament d’elements simbòlics, econòmics, socials, de salut, d’alimentació… En aquest assaig fem un recorregut per aquests aspectes de la mà de les dues divinitats que li són pròpies: Dionís i Medi­trina. El conreu, el consum, l’enoturisme, l’embriaguesa, l’exportació, el cooperativisme, l’alzehimer, la publicitat i les arts són temes que trobareu en els capítols que con­figuren el llibre. La vinya, el celler, les catedrals del vi, les tavernes, les sales de tast, les estacions enològiques i les caves són espais que hi podreu conèixer. Us proposem un recorregut pel món del vi que també ho és sobre allò que som i que fem com a humans.

Dimecres 6 d’octubre, a les 18.30 hores, a la Torre de les Hores (c. Mur, 63. Martorell)En cas de pluja es farà al Teatre El Progrés (c. Mur, 64. Martorell)

Imprescindible reserves: https://entrades.martorell.cat/