La Festa del Roser torna a la Torre de les Hores

La Fundació Francesc Pujols se suma novament a la Festa del Roser de Martorell amb diverses activitats enològiques.

El dia 30 de setembre, a les 19.00 hores, la Torre de les Hores oferirà la primera activitat Vi, lletres i música a la taverna pujolsiana. Enguany, Joan Cuscó maridarà vins amb dites pujolsianes, amb l’acompanyament poètic musical de Bubulina Teatre, a càrrec de Valentí Maymó i Frederic Aicart.

Preu: 15 €

Entrades a: https://entrades.martorell.cat/ (disponibles properament)

En cas de pluja es farà a la Casa de Cultura La Vila (c. Francesc Santacana, 13. Martorell).

El dimecres 5 d’octubre, a les 18.30 hores, la Torre de les Hores acollirà també la segona activitat. El periodista Josep Sucarrats presentarà el llibre Catalunya, terra de vi (Edicions i Propostes Culturals Andana, 2021).

Inscripcions a: https://entrades.martorell.cat/ (disponibles properament)

El dimecres 6 d’octubre, a les 18.30 hores, la Biblioteca Martorell dins també de la programació de la Festa del Roser, i amb motiu de la commemoració del seixantè aniversari de la mort de Francesc Pujols i el centenari de la primera edició de l’obra ‘Llibre de Job’, vol recuperar el nom de Francesc Pujols per designar a la Biblioteca, amb l’acte Bateig de la Biblioteca.

On: Biblioteca Martorell (av. Mancomunitats Comarcals, 13 Martorell)

Inscripcions a: https://entrades.martorell.cat/ (disponibles properament)

Programa de la Festa del Roser de Martorell 2022 https://www.martorell.cat/files/doc3045/programa-festa-del-roser-2022.pdf

Us hi esperem!