SANT JORDI ONLINE, T’HI ANIMES?

Benvolguts/des,

Des de la Fundació Francesc Pujols us fem arribar una proposta que Espais Escrits, la Xarxa del patrimoni literari català, ha proposat a tots els seus socis. Us animem a participar-hi i, si us bé de gust, ens faria molta il·lusió que trieu al nostre Francesc Pujols.

Com ja sabeu aquest Sant Jordi serà molt diferent, i precisament per això volem contribuir a fer que els clàssics de la literatura catalana hi siguin ben presents, encara que sigui online. Per això us proposem, durant el dia de Sant Jordi i fins el diumenge 26, de gravar un vídeo d’entre 20 i 30 segons llegint un fragment d’un clàssic català i penjar-lo a les xarxes (facebook, twitter o instagram) amb les següents etiquetes: #PatrimoniLiterariACasa i #EspaisEscrits.

La idea és, entre tots, omplir de patrimoni literari les xarxes, animant-los a recitar textos dels vostres autors. No cal dir que si hi voleu afegir etiquetes que us identifiquin, totes seran benvingudes.

Per animar-vos a participar-hi Espais Escrits ha creat tres vídeos promocionals que us facilitem tot seguit:

Fins aquí la proposta que volíem compartir amb vosaltres, pujolsians. Moltes gràcies com sempre per forma part del nostre univers pujolsià. Desitgem que vosaltres i tots els que estimeu us trobeu bé.

Molts ànims i cuideu-vos molt!

Fundació Francesc Pujols